5 januari 2014

Jag drar till skogs

Nu har jag bestämt mig. Årets uppdrag blir mer personligt än det förra. Syftet är inte lika globalt applicerbart, men förhoppningsvis kommer det att putta mig i en positiv riktning och kanske även eventuellt inspirera andra.

Av de varianter jag hade tänkt på har jag valt att "bli en friskus". Det i sin tur är tänkt att bidra till att fler av mina skapande-projekt blir av. Att jag får igång min handlingskraft när det gäller det kreativa. Jag har så många idéer till saker jag vill skapa, men jag får ju aldrig tummen ur!

Läs mer om hur det hela ska gå till på En stund i skogen. Det är där min resa mot ett friskare och mer konkret kreativt liv kommer att ske. (Layouten där är inte optimal, men jag får nog till den snart ...)

Men den här bloggen kommer som sagt att fortsätta leva, även om det kan bli glesare mellan inläggen. För jag tänker minsann inte sluta värna om miljön och hållbarhet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.