19 mars 2013

Träningsskor - lösningen!

I dag kom de. Skorna.

De skor jag provade i sportaffären och skämdes för att jag inte köpte. De skor jag hittade på Blocket och som Amanda i Lidköping sålde till mig, använda ca 10 gånger inomhus. De skor jag uppenbarligen behöver för att kunna träna utan att få träningsvärken från helvetet efter ett vanligt medelpass.

Nya begagnade träningsskor!

Även om de kostade nästan lika mycket som ett par nya, kände jag mig helt lycklig när jag öppnade kartongen hemma efter att ha hämtat dem på Postens utlämningsställe.

Och de sitter perfekt, mina Nike Free Advantage 3.0 

Insikten att det går att handla sånt här begagnat på nätet. Lycka.

(Nu har jag inte längre någon ursäkt för att låta bli träningen ...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.