11 mars 2013

Träningsvärken

Sitter just nu med ohemult ont i vaderna fortfarande (om möjligt mer ont än i lördags) och skannar nätet efter begagnade - men hyfsat ny - träningsskor.

Kan i princip inte gå nerför en trapp utan att gny och hålla i mig hårt i ledstången. På jobbet skrattade de åt mig när jag vaggade fram på redaktionsgolvet. Inser att jag blev lite för djärv där, med barfotaträningen. Det bör nog göras lite "peu à peu" för att fungera ... Inte kasta sig in i ett medelpass på Friskis & Svettis och köra järnet i en timme.

Även om det skulle bli bättre och bättre för varje gång. Det är inte värt det, känner jag nu. Bara att hålla tummarna för att någon av de tre annonserna jag hört av mig till svarar.

Annars: någon som har ett par lagom obegagnade inomhusträningsskor i storlek 38 att sälja mig? ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.