27 november 2013

Shoppingfynd ca 7 à la semester

Jag fyndade också i Marbella. Hittade åtminstone tre second hand-affärer värda att besöka. Den bästa är Cudeca, en annan som jag inte vet vad den heter låg i Gamla Stan, en tredje Utopia var lite hippare, men där fyndade jag inget. Kan verkligen rekommendera alla som åker till Marbella och är thrifters (mest kläder och skor, men även böcker) att gå in till Cudeca!

Mycket nöjd och med tyngre resväska åkte jag hem.

IN:
2 par svarta finare skor
1 top
1 sommarjacka
1 grå klänning
1 grå polotröja i ull
1 knallgrön kjol


Följaktligen måste jag göra mig av med samma mängd plagg. (Jag redovisar inte alltid mina fynd och kompensationer, men lovar att de görs!)

UT:
1 par höga sommarsandaletter
1 par glammiga flipflops
1 vit top
1 rutig kjol
1 ljusblå långärmad tröja
1 randig kavaj
1 svartvit strandklänning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.