17 november 2013

Superväskan i ny upplaga

Hemkommen från Stockholm efter att ha firat min vän E som fyllt 50 år, kan jag stolt visa upp ersättaren för min superväska ...

Tadaaa! Inte världen bästa bild, men du fattar.

Firandet började nämligen med att jag och E fikade på Kaffeverket på Snickarbacken (rabarberkakan med sås rekommenderas å det varmaste!), för att de andra skulle hinna förbereda resten av dagen. Då plockar hon fram ur sin stora bag en mer eller mindre exakt kopia av min trasiga väska och räcker över som present till mig!
- Den har stått i badrummet med en massa grejer i som jag inte använder, så nu får du den. Jag vet att det är fel färg, men jag tänkte att du kanske gillade den ändå ...
Jag hoppade upp och ner av glädje och mobilen hoppade ur jackfickan. Den här väskan har något kortare handtag än vad min hade, så den kanske inte kommer att fungera fullständigt lika optimalt för alla ändamål, men jag ska definitivt börja använda den redan i morgon. Tack E!

Håll tummarna för att det går den här gången, så det inte blir en repris på förra försöket, som jag fortfarande inte har lyckats laga.

Eftermiddagen fortsatte för övrigt med mys och massage på Spa by Us, (som jag också varmt kan rekommendera) samt god och trevlig middag hemma hos en i firargänget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.