14 april 2013

Rosor på kind

I går hade vi fest här hemma, bland annat med besök av en kompis från Umeå som sov över hos oss. När hon kom hängde hon av sig jackan och ställde ner resväskan, grävde i handväskan och räckte fram något ...

- Här får du en present! Jag fick den som bonusgåva när jag handlade på Bodyshop och eftersom färgen inte syns så bra på mina kinder så kan du väl ta den?
- ... givetvis!

Rouge i en färg som verkar passa mig perfekt!

Jag har ett likadant som jag använder nu och tycker är toppen. Det håller på att ta slut och jag har faktiskt oroat mig lite för hur jag ska göra när smulorna till slut har försvunnit. Ibland löser sig problemen innan de har uppstått. Behöver alltså inte tillverka eget rouge än på ett tag ... Tack E!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.