1 augusti 2013

Semesterfirar

Semestern, som i sommar utgörs av en slags roadtrip, har i dag pågått i två veckor. Utförligare rapport kommer när jag är tillbaka i rutinerna igen. Men hittills har jag klarat både tält, stughyra, vandringar, stadsliv och släktumgänge utan nyproducerade inköp. (Däremot har några saker fyndats på loppis, så in/ut-balansen bör åtgärdas när jag kommit hem.)

Det är för övrigt väldigt lätt att vänja sig vid ledigheten. Och den får mig alltid att börja fundera över livets innehåll, vad jag vill, vad som är viktigt och vilka möjligheter till utveckling som finns. Inspirerande. Hoppas känslan håller i sig.

Återkommer, som sagt.

PS. Deodoranten kommer att räcka precis tills vi ska åka hem. Den funkar även på resa! Måste definitivt göra en ny sats. DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.