29 oktober 2013

Varde fel ljus

Ok, så jag hade tänkt köpa gravljus till den kommande helgen. Efter en trevlig fika med min vän Madelene, promenerade vi till det enda second hand-ställe som fortfarande var öppet, Myrorna.

Tyvärr kom jag inte därifrån med gravljus, däremot med åtta stearinljus i blått och mörkrosa, samt en cerise virkad liten duk. Alltså, det här med bra-att-ha-grejer! Det är som om någon slags reflex slår till, så fort jag närmar mig textil- eller pappersavdelningen ... Nåja. Någon gång i framtiden ska jag skapa något storartat med allt mitt material.

Återstår alltså några andra ställen att leta gravljus på ... Återstår även att skänka bort några stearinljus-aktiga och duk-aktiga saker (en in/en ut, no mercy.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.